|
Produkter - Konsulentbistand
Har virksomheden behov for bistand til deres netværksinstallation i form af gennemgang, introduktion af nye services, dokumentation osv., kan der laves en konsulentaftale.
Aftalens varighed vil ofte være ukendt i starten, indtil omfanget af bistanden er klarlagt i samarbejde med konsulenten ved en overfladisk gennemgang af virksomhedens behov og ønsker.
Virksomheden kan have et ønske i forbindelse med deres outsourcing at
have en sparringspartner for at sikre den netværksmæssige del af
aftalen, kan leve op til virksomhedens krav og forventninger. Hvis virksomheden
ikke er sikker på, hvad det er, der bliver leveret, og gerne vil have en
tekniske gennemgang, inden det bliver sat i produktion, er der behov for
bistand. Ofte i outsourcing situationer mangler virksomheder en resource til
at gennemskue tekniske detaljer, da denne resource som oftest er blevet
outsourcet.
|
|
Skrevet af: Lars Christiansen
| | | | |
|
|
LC|NetConsult
Birkelunden 12
4171 Glumsø
Tlf: +45 22 244 844
Mail: info@lcnetconsult.dk
CVR: 30 26 87 76
Bank: 5328 0000240740
|
|
|
|
|
|